lördag 29 september 2012

Sbrks hopptävling, del 1 Matilda Bäck och Zandora

Jobbade som funktionär på Säterbygdens ridklubbs hopptävling den 23 september och som vanligt var kameran med, måste nog erkänna att det här är det roligaste jag vet i fotoväg. Tröttnar aldrig på att ta hoppbilder, utmaningen att träffa rätt med skärpa och hitta bästa position på häst och ryttare är en utmaning. Tyvärr är jag fruktansvärt dålig på att dela med mig av mina bilder de vill liksom bara bli kvar i datorn till mitt eget nöje. Men nu ska det bli ändring på det, lovade en av ryttarna att lägga ut lite av bilderna jag tog, så här kommer några bilder på Matilda och Zandora.


 
 
Zandora verkade mycket skeptisk till den där konstiga figuren som stod där med nån konstig grej framför ansiktet!

Del 2 kommer med fler ekipage så småningom!

3 kommentarer:

Matilda Bäck sa...

Va duktig du är ! :D
Tack så jätte mycket!

Går det bra att jag lägger ut dem på min blogg och skriver att det är du som har fotat och länkar till din blogg? :)

/ Matilda

Babs sa...

Tack Matilda, det går bra det :-)!
//Barbro

Mikaela Lammi sa...

Hejsan.
Såg bilderna på Matildas Facebook och undrar om det va det du som stod och fotade vid staketet i Säter den 23e? :)
I så fall undrar jag om du har tagit några fina bilder på mig och min Funny Feeling.
En liten fux, red 1.10m i samma lag som Matilda och även den regionala 1.10m efteråt som jag även vann.
Vore jätte roligt att få se bilderna om du har tagit några, dom på Matilda är Jätte fina, du är duktig :)
Mvh Mikaela Lammi