torsdag 26 juli 2012

Fotoutställning dag två

Ännu en mycket trivsam dag i trevligt umgänge med likasinnade. Insåg när jag vaknade i morse att jag inte satt mina bilder som jag tänkt innan, har korsat dem helt men nu fick det vara som det var, dög det igår så får det duga idag med.
I slutet på dan började Hans sammanställa röstlapparna på temat å, dvs "peoples choise bilderna".

Hans i djup koncentration

Och kan man tänka, så här gick det!


Första pris!
Var visserligen väldigt nöjd med min temabild men hade väl aldrig trott att det skulle räcka till vinst!
Gissa nån som kommer att sova med armarna högt inatt :-)?! Den här karamellen ska jag suga på länge, länge!
Priset var nog tänkt att gå till nån utomsocknes, en Sätersmed och en klipping men det får nog minsann stanna hos mig i Säter.

Ett stort tack än en gång till Jonna som ställde upp som min modell!

Å

2 kommentarer:

Bellan sa...

Wow, stort GRATTIS till vinsten!!! Bilden var ju helläcker så jag är inte förvånad över att du kammade hem det.
Bilden på priset har du också gjort bra, jag gillar den också :)

Kram!
//Bellan

Matilda Bäck sa...

Hej var det du som fotade på Säterbygdens RK under deras hopptävlingar? :)

/ Matilda Bäck