onsdag 9 februari 2011

Ischi








Är helt säker på att du har det bra där du är nu...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Första gången jag ser din blogg, vilka underbara bilder. Jag är verkligen imponerad =)
// Sussie (i dalsbyn)

Babs sa...

Åh, tack för den värmande kommentaren! Då ska du veta vad jag är imponerad av Jennies kunskaper i webdesign och photoshop. =)
//Barbro

Bellan sa...

Hej!
Jag vet ju inte vem Ischi är, men det var enormt vackra bilder du tagit på hunden - tjusigt!
Kram!
//Bellan

Anonym sa...

Underbara kort, du har verkligen fångat henne. Tusen tack.Kram//Cissi

Anonym sa...

Jättefina bilder Barbro!

Margita

Annika sa...

Detta är "farmors" älskling och mina tårar rinner. Hon hade ett mycket vackert hjärta och det har du fångat i bilderna.
Tänkte jag skulle klara av att gå in och knycka en bild nu när det gått en månad, men inte, jag får så ont i hjärtat när jag ser henne.